Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/13275
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอรรถพร เกตุแคen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:34:10Z-
dc.date.available2014-09-17T09:34:10Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8343 อ177กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1511050en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/13275-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) -- ความพอใจของผู้ใช้บริการen_US
dc.subjectธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectบริการลูกค้าen_US
dc.titleการปรับปรุงการให้บริการของธนาคารโดยใช้เทคนิคลีน = Bank service improvement using lean techniques / อรรถพร เกตุแคen_US
dc.typeการค้นคว้าอิสระen_US
Appears in Collections:ENG: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.