Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11957
Title: การใช้วิธีการสอนแบบสตอรีไลน์เพื่อพัฒนากระบวนการแก้ปัญหาของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 โรงเรียนบ้านห้วยต้ม จังหวัดลำพูน = Use of storyline teaching method for developing problem solving process of Prathom Suksa 3 Students at Ban Huay Tom School, Lamphun Province / สาวิตรี เบาจิตต์
Authors: สาวิตรี เบาจิตต์
Authors: สาวิตรี เบาจิตต์
Keywords: โรงเรียนบ้านห้วยต้ม;การสอน;การแก้ปัญหา;นักเรียนประถมศึกษา
Issue Date: 2547
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547
Gov't Doc #: ว/ภน 371.3 ส273ก
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1354890
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11957
Appears in Collections:EDU: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.