Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11292
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorฐิตาภรณ์ สุวรรณะen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:05:00Z-
dc.date.available2014-09-17T09:05:00Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.84 ฐ342ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1483935en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11292-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectธุรกิจขายตรงen_US
dc.subjectการขายตรงen_US
dc.subjectการตลาดโดยตรงen_US
dc.titleปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจทำธุรกิจขายตรงของ ตัวแทน ในระบบการตลาดแบบเครือข่าย จังหวัดลำปาง = Factors affecting the decision of dealers direct selling business of Network-marketing System, Lampang Province / ฐิตาภรณ์ สุวรรณะen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:ECON: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ1053ts_tpg.pdf541.37 kBAdobe PDFView/Open
econ1053ts_abs.pdf454.19 kBAdobe PDFView/Open
econ1053ts_con.pdf447.86 kBAdobe PDFView/Open
econ1053ts_ch1.pdf616.68 kBAdobe PDFView/Open
econ1053ts_ch2.pdf542.69 kBAdobe PDFView/Open
econ1053ts_ch3.pdf457.48 kBAdobe PDFView/Open
econ1053ts_ch4.pdf574.88 kBAdobe PDFView/Open
econ1053ts_ch5.pdf453.4 kBAdobe PDFView/Open
econ1053ts_bib.pdf449.72 kBAdobe PDFView/Open
econ1053ts_app.pdf431.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.