Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11110
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อาภัสรา เป็นมูล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:03:39Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:03:39Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.9342 อ225ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1461378 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11110 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | โครงการหลวง | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยที่มีผลทำให้ผู้บริโภคยอมรับในผลิตภัณฑ์ตราโครงการหลวงในจังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting consumers' acception of the Royal Project's Brand Product in Chiang Mai Province / อาภัสรา เป็นมูล | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | ECON: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
econ0852ap_tpg.pdf | 769.27 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0852ap_abs.pdf | 485.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0852ap_con.pdf | 528.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0852ap_ch1.pdf | 493.92 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0852ap_ch2.pdf | 661.21 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0852ap_ch3.pdf | 527.03 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0852ap_ch4.pdf | 581.87 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0852ap_ch5.pdf | 489.48 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0852ap_bib.pdf | 493.86 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0852ap_app.pdf | 538.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.