Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10999
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปริญญา อินยาen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:02:51Z-
dc.date.available2014-09-17T09:02:51Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ป173ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1432992en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10999-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectธนาคารกสิกรไทยen_US
dc.subjectธนาคารและการธนาคาร -- ความพอใจของผู้ใช้บริการen_US
dc.subjectธนาคารและการธนาคาร -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อความพึงพอใจในการใช้บริการธนาคารอิเลตทรอนิกส์ของ ธนาคารกสิกรไทย จำกัด (มหาชน) ในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting the customer's satisfaction in electronic banking services of Kasikorn Bank in Mueang district Chiang Mai province / ปริญญา อินยา;"Factors affecting the customer's satisfaction in electronic banking services of Kasikorn Bank in Mueang district Chiang Mai province"en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:ECON: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ1051pi_tpg.pdf549.45 kBAdobe PDFView/Open
econ1051pi_abs.pdf481.99 kBAdobe PDFView/Open
econ1051pi_con.pdf466.75 kBAdobe PDFView/Open
econ1051pi_ch1.pdf502.92 kBAdobe PDFView/Open
econ1051pi_ch2.pdf658.23 kBAdobe PDFView/Open
econ1051pi_ch3.pdf503.48 kBAdobe PDFView/Open
econ1051pi_ch4.pdf548.66 kBAdobe PDFView/Open
econ1051pi_ch5.pdf505 kBAdobe PDFView/Open
econ1051pi_bib.pdf493.13 kBAdobe PDFView/Open
econ1051pi_app.pdf501.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.