Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10958
Title: ปัจจัยที่มีผลต่อความพึงพอใจของลูกค้า ต่อการให้บริการของธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) สาขาท่าแพ จังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting the customers' satfaction of siam commercial Bank Public company limited services, Thaphae Branch, Chuang Mai Province / ภาสกร กุลชิต
Authors: ภาสกร กุลชิต
Authors: ภาสกร กุลชิต
Keywords: ธนาคารไทยพาณิชย์;ธนาคารไทยพาณิชย์ -- เชียงใหม่;ความพอใจของผู้บริโภค;ผู้บริโภค;บริการลูกค้า -- เชียงใหม่;ธนาคารและการธนาคาร -- เชียงใหม่;ธนาคารและการธนาคาร -- บริการลูกค้า
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 332.7 ภ281ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1426787
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10958
Appears in Collections:ECON: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ0451bk_tpg.pdf515.01 kBAdobe PDFView/Open
econ0451bk_abs.pdf510.82 kBAdobe PDFView/Open
econ0451bk_con.pdf496.12 kBAdobe PDFView/Open
econ0451bk_ch1.pdf495.81 kBAdobe PDFView/Open
econ0451bk_ch2.pdf713.96 kBAdobe PDFView/Open
econ0451bk_ch3.pdf516.5 kBAdobe PDFView/Open
econ0451bk_ch4.pdf568.36 kBAdobe PDFView/Open
econ0451bk_ch5.pdf540.33 kBAdobe PDFView/Open
econ0451bk_bib.pdf549.09 kBAdobe PDFView/Open
econ0451bk_app.pdf512.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.