Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10907
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorไพศาล มั่งมูลอูen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:02:12Z-
dc.date.available2014-09-17T09:02:12Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว 381.47 พ982กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1414252en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10907-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectร้านสะดวกซื้อen_US
dc.titleการวิเคราะห์ธุรกิจร้านสะดวกซื้อ แบบไม่ใช่ระบบแฟรนไชส์ = Business analysis of non-franchise convenience store / ไพศาล มั่งมูลอูen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:ECON: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ0850pm_tpg.pdf500.69 kBAdobe PDFView/Open
econ0850pm_abs.pdf530.96 kBAdobe PDFView/Open
econ0850pm_con.pdf508.61 kBAdobe PDFView/Open
econ0850pm_ch1.pdf532.86 kBAdobe PDFView/Open
econ0850pm_ch2.pdf621.04 kBAdobe PDFView/Open
econ0850pm_ch3.pdf504.24 kBAdobe PDFView/Open
econ0850pm_ch4.pdf884.26 kBAdobe PDFView/Open
econ0850pm_ch5.pdf566.72 kBAdobe PDFView/Open
econ0850pm_bib.pdf465.07 kBAdobe PDFView/Open
econ0850pm_app.pdf551.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.