Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10310
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปาณิศา สิงคะตาen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:46:48Z-
dc.date.available2014-09-17T08:46:48Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ป243คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1526664en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10310-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectร้านกาแฟ -- ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของร้านกาแฟฝาง ในจังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards services marketing mix of Fang coffee shops in Chiang Mai Province / ปาณิศา สิงคะตาen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30855ps_tpg.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open
mba30855ps_abs.pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open
mba30855ps_con.pdf2.46 MBAdobe PDFView/Open
mba30855ps_ch1.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open
mba30855ps_ch2.pdf3.98 MBAdobe PDFView/Open
mba30855ps_ch3.pdf1.78 MBAdobe PDFView/Open
mba30855ps_ch4.pdf37.41 MBAdobe PDFView/Open
mba30855ps_ch5.pdf16.04 MBAdobe PDFView/Open
mba30855ps_bib.pdf404.19 kBAdobe PDFView/Open
mba30855ps_app.pdf16.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.