Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10305
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorขวัญชนก กาญจนวิบุญen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:46:40Z-
dc.date.available2014-09-17T08:46:40Z-
dc.date.issued2555en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8343 ข1711คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1526652en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10305-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555en_US
dc.subjectธนาคารออมสินen_US
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectเงินฝากen_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าเงินฝากต่อส่วนประสมการตลาดบริการของธนาคารออมสินสาขาเซ็นทรัล แอร์พอร์ต พลาซ่า เชียงใหม่ = Satisfaction of customer with deposit accounts towards services marketing mix of the Government Savings Bank, Central Airport Plaza Chiang Mai Branch / ขวัญชนก กาญจนวิบุญen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark31055kk_tpg.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open
mark31055kk_abs.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open
mark31055kk_con.pdf1.89 MBAdobe PDFView/Open
mark31055kk_ch1.pdf1.31 MBAdobe PDFView/Open
mark31055kk_ch2.pdf3.14 MBAdobe PDFView/Open
mark31055kk_ch3.pdf3.61 MBAdobe PDFView/Open
mark31055kk_ch4.pdf22.58 MBAdobe PDFView/Open
mark31055kk_ch5.pdf7.9 MBAdobe PDFView/Open
mark31055kk_bib.pdf424.64 kBAdobe PDFView/Open
mark31055kk_app.pdf3.75 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.