Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10277
Title: ทัศนคติของลูกค้าต่อระบบบัตรคิวในกระบวนการบริการของธนาคารไทย = Customer attitudes towards card queuing system in service process of Thai bank / ชุติกาญจน์ เรือนพระจันทร์
Authors: ชุติกาญจน์ เรือนพระจันทร์
Authors: ชุติกาญจน์ เรือนพระจันทร์
Keywords: ธนาคารและการธนาคาร -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ;ผู้บริโภค -- ทัศนคติ
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว 658.8342 ช443ท
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1523068
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10277
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30755cr_tpg.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open
mba30755cr_abs.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open
mba30755cr_con.pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open
mba30755cr_ch1.pdf948.47 kBAdobe PDFView/Open
mba30755cr_ch2.pdf2.47 MBAdobe PDFView/Open
mba30755cr_ch3.pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open
mba30755cr_ch4.pdf10.97 MBAdobe PDFView/Open
mba30755cr_ch5.pdf4.83 MBAdobe PDFView/Open
mba30755cr_bib.pdf721.77 kBAdobe PDFView/Open
mba30755cr_app.pdf2.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.