Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9823
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | บัณฑิตา วจนานนท์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:07:20Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:07:20Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 บ114ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1491040 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9823 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | ผักปลอดสารพิษ -- การตลาด | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- ทัศนคติ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อบุคลากรของมหาวิทยาลัยเชียงใหม่ในการเลือกซื้อผักไฮโดรโปนิกส์ = Marketing mix factors affecting decision of Chiang Mai University personnel towards purchasing hydroponic vegetables / บัณฑิตา วจนานนท์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0553bw_tpg.pdf | 479.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0553bw_abs.pdf | 451.82 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0553bw_con.pdf | 468.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0553bw_ch1.pdf | 457.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0553bw_ch2.pdf | 481.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0553bw_ch3.pdf | 455.49 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0553bw_ch4.pdf | 794.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0553bw_ch5.pdf | 484.3 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0553bw_bib.pdf | 455.82 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0553bw_app.pdf | 499.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.