Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9714
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกเรียนในหลักสูตรเพื่อพัฒนาทักษะภาษาอังกฤษของผู้บริโภคในสถาบันสอนภาษาอังกฤษในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Services marketing mix factor affecting customer decision in selecting english courses at English Language Institutions in Mueang District Chiang Mai / ธศกร ดวงคำ
Authors: ธศกร ดวงคำ
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน
Issue Date: 2553
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ธ181ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1478742
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9714
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark0953td_tpg.pdf503.19 kBAdobe PDFView/Open
mark0953td_abs.pdf468.36 kBAdobe PDFView/Open
mark0953td_con.pdf450.29 kBAdobe PDFView/Open
mark0953td_ch1.pdf464.44 kBAdobe PDFView/Open
mark0953td_ch2.pdf469.91 kBAdobe PDFView/Open
mark0953td_ch3.pdf469.84 kBAdobe PDFView/Open
mark0953td_ch4.pdf672.26 kBAdobe PDFView/Open
mark0953td_ch5.pdf602.54 kBAdobe PDFView/Open
mark0953td_bib.pdf453.72 kBAdobe PDFView/Open
mark0953td_app.pdf529.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.