Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9714
Title: | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกเรียนในหลักสูตรเพื่อพัฒนาทักษะภาษาอังกฤษของผู้บริโภคในสถาบันสอนภาษาอังกฤษในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Services marketing mix factor affecting customer decision in selecting english courses at English Language Institutions in Mueang District Chiang Mai / ธศกร ดวงคำ |
Authors: | ธศกร ดวงคำ |
Authors: | ธศกร ดวงคำ |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน |
Issue Date: | 2553 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 658.8342 ธ181ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1478742 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9714 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mark0953td_tpg.pdf | 503.19 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0953td_abs.pdf | 468.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0953td_con.pdf | 450.29 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0953td_ch1.pdf | 464.44 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0953td_ch2.pdf | 469.91 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0953td_ch3.pdf | 469.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0953td_ch4.pdf | 672.26 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0953td_ch5.pdf | 602.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0953td_bib.pdf | 453.72 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0953td_app.pdf | 529.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.