Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9683
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสมใจ สะสิทรen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:06:17Z-
dc.date.available2014-09-17T08:06:17Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ส169ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1474968en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9683-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectอาหารเสริม -- การตลาดen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- กรุงเทพฯen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้ออาหารเสริมซุปไก่สกัดของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Service marketing mix factors influencing purchasing decision of chicken soup extract supplement in Bangkok / สมใจ สะสิทรen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0353ss_tpg.pdf462.04 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ss_abs.pdf444.85 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ss_con.pdf446.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ss_ch1.pdf446.04 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ss_ch2.pdf482.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ss_ch3.pdf453.48 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ss_ch4.pdf647.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ss_ch5.pdf508.57 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ss_bib.pdf438.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0353ss_app.pdf460.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.