Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9666
Title: ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการคัดเลือกผู้ผลิตชิ้นส่วนเครื่องจักรกลจากภายนอกของโรงงานอุตสาหกรรมในนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ = Marketing mix factors affecting manufacturers in Northern Region Industrial Estate towards selecing of machine parts suppliers / ปราการ เป็งแก้ว
Authors: ปราการ เป็งแก้ว
Authors: ปราการ เป็งแก้ว
Keywords: นิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ;การจัดการตลาด;อุตสาหกรรมชิ้นส่วนเครื่องจักรกล
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ป172ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1474782
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9666
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0952ppk_tpg.pdf568.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ppk_abs.pdf608.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ppk_con.pdf671.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ppk_ch1.pdf609.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ppk_ch2.pdf679.29 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ppk_ch3.pdf580.04 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ppk_ch4.pdf3.62 MBAdobe PDFView/Open
mba0952ppk_ch5.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open
mba0952ppk_bib.pdf474.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ppk_app.pdf800.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.