Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9666
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปราการ เป็งแก้วen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:06:10Z-
dc.date.available2014-09-17T08:06:10Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ป172ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1474782en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9666-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือen_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectอุตสาหกรรมชิ้นส่วนเครื่องจักรกลen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการคัดเลือกผู้ผลิตชิ้นส่วนเครื่องจักรกลจากภายนอกของโรงงานอุตสาหกรรมในนิคมอุตสาหกรรมภาคเหนือ = Marketing mix factors affecting manufacturers in Northern Region Industrial Estate towards selecing of machine parts suppliers / ปราการ เป็งแก้วen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0952ppk_tpg.pdf568.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ppk_abs.pdf608.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ppk_con.pdf671.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ppk_ch1.pdf609.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ppk_ch2.pdf679.29 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ppk_ch3.pdf580.04 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ppk_ch4.pdf3.62 MBAdobe PDFView/Open
mba0952ppk_ch5.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open
mba0952ppk_bib.pdf474.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ppk_app.pdf800.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.