Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9664
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพงศ์ธร พงษ์ศักดิ์ศรีen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:06:09Z-
dc.date.available2014-09-17T08:06:09Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 พ128คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1474776en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9664-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectธนาคารกรุงไทย จำกัด (มหาชน) -- พะเยาen_US
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการ -- พะเยาen_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อการให้บริการของธนาคารกรุงไทย จำกัด (มหาชน) สาขาพะเยา = Customer satisfaction towards services of The Krung Thai Bank Public Company Limited, Phayao Branch / พงศ์ธร พงษ์ศักดิ์ศรีen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1252pp_tpg.pdf557.54 kBAdobe PDFView/Open
mba1252pp_abs.pdf521.05 kBAdobe PDFView/Open
mba1252pp_con.pdf467.24 kBAdobe PDFView/Open
mba1252pp_ch1.pdf482.89 kBAdobe PDFView/Open
mba1252pp_ch2.pdf500.69 kBAdobe PDFView/Open
mba1252pp_ch3.pdf473.94 kBAdobe PDFView/Open
mba1252pp_ch4.pdf829.49 kBAdobe PDFView/Open
mba1252pp_ch5.pdf667.74 kBAdobe PDFView/Open
mba1252pp_bib.pdf479.36 kBAdobe PDFView/Open
mba1252pp_app.pdf515.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.