Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9657
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorปทิตตา รุ่งอรุณสุวรรณen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:06:06Z-
dc.date.available2014-09-17T08:06:06Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ป143คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1474753en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9657-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectสถานประกอบการen_US
dc.subjectโยคะ (กายบริหาร)en_US
dc.titleความคาดหวังของลูกค้าที่มีต่อส่วนประสมการตลาดบริการของสถานฝึกโยคะในจังหวัดนนทบุรี = Customer expectation towards service marketing mix factor of Yoga studies in Nonthaburi Province / ปทิตตา รุ่งอรุณสุวรรณen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0453pr_tpg.pdf508.55 kBAdobe PDFView/Open
mba0453pr_abs.pdf461.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0453pr_con.pdf447.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0453pr_ch1.pdf451.59 kBAdobe PDFView/Open
mba0453pr_ch2.pdf494.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0453pr_ch3.pdf454.93 kBAdobe PDFView/Open
mba0453pr_ch4.pdf664.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0453pr_ch5.pdf585.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0453pr_bib.pdf458.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0453pr_app.pdf464.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.