Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9632
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพงศกร ชุมสาย ณ อยุธยาen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:05:55Z-
dc.date.available2014-09-17T08:05:55Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 พ128คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1473620en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9632-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectร้านปอ เบเกอรี่ -- ความพอใจของผู้ใช้บริการen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าธุรกิจที่มีต่อส่วนประสมการตลาด ร้านปอ เบเกอรี่ = Business customers towards marketing mix factors of the Paw Bakery / พงศกร ชุมสาย ณ อยุธยาen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0353pc_tpg.pdf501.83 kBAdobe PDFView/Open
mba0353pc_abs.pdf447.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0353pc_con.pdf447.29 kBAdobe PDFView/Open
mba0353pc_ch1.pdf451.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0353pc_ch2.pdf497.04 kBAdobe PDFView/Open
mba0353pc_ch3.pdf447.82 kBAdobe PDFView/Open
mba0353pc_ch4.pdf684.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0353pc_ch5.pdf543.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0353pc_bib.pdf439.68 kBAdobe PDFView/Open
mba0353pc_app.pdf468.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.