Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9627
Title: ปัจจัยกำหนดพฤติกรรมการสนองตอบต่อลูกค้าของพนักงานในบริษัทหลักทรัพย์จัดการกองทุน ยูโอบี (ไทย) จำกัด = Factors intime customer-orientation behavior of staffs at UOB Asset Management (Thai) Company Limited / เอกพงษ์ ขัติยะ
Authors: เอกพงษ์ ขัติยะ
Authors: เอกพงษ์ ขัติยะ
Keywords: บริษัทหลักทรัพย์จัดการกองทุน ยูโอบี (ไทย) จำกัด -- พนักงาน;บริการลูกค้า;การสร้างความสัมพันธ์กับลูกค้า
Issue Date: 2553
Publisher: เชียงใหม่: บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553
Gov't Doc #: ว 658.812 อ516ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1473306
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9627
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0253ek_tpg.pdf460.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0253ek_abs.pdf490.49 kBAdobe PDFView/Open
mba0253ek_con.pdf463.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0253ek_ch1.pdf483.72 kBAdobe PDFView/Open
mba0253ek_ch2.pdf573.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0253ek_ch3.pdf622.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0253ek_ch4.pdf626.02 kBAdobe PDFView/Open
mba0253ek_ch5.pdf673.4 kBAdobe PDFView/Open
mba0253ek_bib.pdf499.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0253ek_app.pdf498.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.