Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9456
Title: ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกศิลปินและนักแสดงของธรุกิจรับจัดงานทางการตลาดเชิงกิจกรรม : กรณีศึกษา บริษัท จีเอ็มเอ็ม แกรมมี่ จำกัด (มหาชน) ของสายงาน อราทิสท์ = Factors affecting the selection of artists and actors for event marketing organizers : A case study of GMM Grammy Public Company Limited Aratist Division in GMM / ขวัญใจ สืบพานิช
Authors: ขวัญใจ สืบพานิช
Authors: ขวัญใจ สืบพานิช
Keywords: บริษัท จีเอ็มเอ็ม แกรมมี่ จำกัด (มหาชน) -- การบริหารงานบุคคล;ศิลปิน -- การคัดเลือกและสรรหา;นักแสดง -- การคัดเลือกและสรรหา
Issue Date: 2552
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552
Gov't Doc #: ว 658.3112 ข17113ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1462382
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9456
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0952ksn_tpg.pdf531.57 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ksn_abs.pdf471.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ksn_con.pdf477.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ksn_ch1.pdf470.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ksn_ch2.pdf562.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ksn_ch3.pdf482.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ksn_ch4.pdf732.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ksn_ch5.pdf553.9 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ksn_bib.pdf499.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ksn_app.pdf711.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.