Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9445
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชัชชฏา ถิระชัยกุลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:04:28Z-
dc.date.available2014-09-17T08:04:28Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ช112ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1461822en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9445-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- กรุงเทพฯen_US
dc.subjectตา -- โรค -- การรักษาen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกรับบริการรักษาสายตาด้วยวิธีเลสิกของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affectiong customer's selection of Lasik eye surgery in Bangkok / ชัชชฏา ถิระชัยกุลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0952ct_tpg.pdf569.33 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ct_abs.pdf474.33 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ct_con.pdf464.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ct_ch1.pdf467.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ct_ch2.pdf527.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ct_ch3.pdf466.82 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ct_ch4.pdf666.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ct_ch5.pdf610.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ct_bib.pdf462.15 kBAdobe PDFView/Open
mba0952ct_app.pdf492.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.