Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9445
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ชัชชฏา ถิระชัยกุล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:04:28Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:04:28Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8 ช112ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1461822 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9445 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ | en_US |
dc.subject | ตา -- โรค -- การรักษา | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกรับบริการรักษาสายตาด้วยวิธีเลสิกของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affectiong customer's selection of Lasik eye surgery in Bangkok / ชัชชฏา ถิระชัยกุล | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0952ct_tpg.pdf | 569.33 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ct_abs.pdf | 474.33 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ct_con.pdf | 464.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ct_ch1.pdf | 467.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ct_ch2.pdf | 527.92 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ct_ch3.pdf | 466.82 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ct_ch4.pdf | 666.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ct_ch5.pdf | 610.34 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ct_bib.pdf | 462.15 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ct_app.pdf | 492.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.