Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9424
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วีรยา จอมภักดี | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:04:20Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:04:20Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ว376ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1454823 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9424 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | เทศบาลนครเชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ร้านซักรีด -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจเลือกใช้บริการร้านซัก อบ รีด ในเขตเทศบาลนครเชียงใหม่ = Services marketing mix factor affecting consumer selection of laundry services in Chiang Mai Municipality / วีรยา จอมภักดี | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0452wj_tpg.pdf | 517.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0452wj_abs.pdf | 481.27 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0452wj_con.pdf | 508.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0452wj_ch1.pdf | 476.68 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0452wj_ch2.pdf | 511.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0452wj_ch3.pdf | 526.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0452wj_ch4.pdf | 870.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0452wj_ch5.pdf | 621.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0452wj_bib.pdf | 481.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0452wj_app.pdf | 504.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.