Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9214
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการสินเชื่อ Micro Loan ของลูกค้า บมจ. ธนาคารกสิกรไทย ในจังหวัดนครปฐม = Services marketing mix factors affecting customers decision on using micro loan of Kasikornbank public company limited, Nakhon Pathom Province / ชูชาติ สุขเศวต |
Authors: | ชูชาติ สุขเศวต |
Authors: | ชูชาติ สุขเศวต |
Keywords: | ธนาคารกสิกรไทย -- นครปฐม;ความพอใจของผู้ใช้บริการ;การจัดการตลาด;สินเชื่อ |
Issue Date: | 2551 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 |
Gov't Doc #: | ว 658.8342 ช412ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1447144 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9214 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0851cs_tpg.pdf | 538.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851cs_abs.pdf | 489.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851cs_con.pdf | 495.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851cs_ch1.pdf | 489.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851cs_ch2.pdf | 517.57 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851cs_ch3.pdf | 494.93 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851cs_ch4.pdf | 1.39 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851cs_ch5.pdf | 663.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851cs_bib.pdf | 476.7 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0851cs_app.pdf | 551.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.