Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9214
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการสินเชื่อ Micro Loan ของลูกค้า บมจ. ธนาคารกสิกรไทย ในจังหวัดนครปฐม = Services marketing mix factors affecting customers decision on using micro loan of Kasikornbank public company limited, Nakhon Pathom Province / ชูชาติ สุขเศวต
Authors: ชูชาติ สุขเศวต
Authors: ชูชาติ สุขเศวต
Keywords: ธนาคารกสิกรไทย -- นครปฐม;ความพอใจของผู้ใช้บริการ;การจัดการตลาด;สินเชื่อ
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว 658.8342 ช412ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1447144
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9214
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0851cs_tpg.pdf538.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0851cs_abs.pdf489.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0851cs_con.pdf495.31 kBAdobe PDFView/Open
mba0851cs_ch1.pdf489.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0851cs_ch2.pdf517.57 kBAdobe PDFView/Open
mba0851cs_ch3.pdf494.93 kBAdobe PDFView/Open
mba0851cs_ch4.pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open
mba0851cs_ch5.pdf663.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0851cs_bib.pdf476.7 kBAdobe PDFView/Open
mba0851cs_app.pdf551.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.