Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9207
Title: พฤติกรรมการเปิดรับสื่อในการตัดสินใจซื้อเครื่องใช้ไฟฟ้าของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Media exposure behavior of consumers' decision making regarding electric appliance purchases in Mueang District, Chiang Mai Province / ศิริพร นันตาคำ
Authors: ศิริพร นันตาคำ
Authors: ศิริพร นันตาคำ
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;โฆษณา -- เครื่องมือเครื่องใช้ไฟฟ้า
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ศ373พ
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1446811
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9207
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0551sn_tpg.pdf468 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sn_abs.pdf484.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sn_con.pdf484.35 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sn_ch1.pdf492.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sn_ch2.pdf508.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sn_ch3.pdf488.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sn_ch4.pdf860.47 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sn_ch5.pdf557.82 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sn_bib.pdf490.29 kBAdobe PDFView/Open
mba0551sn_app.pdf514.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.