Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9156
Title: ความคาดหวังและการรับรู้ในคุณภาพการบริการของผู้ใช้บริการจากสถานปฎิบัติการเภสัชชุมชน มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = Customer expectations and perceptions of the service quality of Chiang Mai University Pharmacy / วิลาสิณีย์ จำปาดะ
Authors: วิลาสิณีย์ จำปาดะ
Authors: วิลาสิณีย์ จำปาดะ
Keywords: ความคาดหวัง (จิตวิทยา);บริการทางการแพทย์;บริการลูกค้า;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่;การรับรู้
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 362.1 ว372ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1436720
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9156
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0251wj_tpg.pdf460.33 kBAdobe PDFView/Open
mba0251wj_abs.pdf521.93 kBAdobe PDFView/Open
mba0251wj_con.pdf468.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0251wj_ch1.pdf498.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0251wj_ch2.pdf589.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0251wj_ch3.pdf489.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0251wj_ch4.pdf658.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0251wj_ch5.pdf540.72 kBAdobe PDFView/Open
mba0251wj_bib.pdf498.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0251wj_app.pdf513.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.