Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9131
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลการเลือกซื้อเครื่องดื่มชูกำลังของผู้ใช้แรงงาน ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting energy drinks purchase decision of laborers in Mueang Chiang Mai District / คเชน เจียกขจร |
Authors: | คเชน เจียกขจร |
Authors: | คเชน เจียกขจร |
Keywords: | การซื้อสินค้า -- เชียงใหม่;การตลาด;เครื่องดื่มชูกำลัง;พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่;ปัจจัย |
Issue Date: | 2551 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 658.8342 ค525ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1434524 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9131 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0551kj_tpg.pdf | 545.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0551kj_abs.pdf | 481.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0551kj_con.pdf | 473.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0551kj_ch1.pdf | 474.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0551kj_ch2.pdf | 511.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0551kj_ch3.pdf | 502.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0551kj_ch4.pdf | 729.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0551kj_ch5.pdf | 513.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0551kj_bib.pdf | 478.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0551kj_app.pdf | 527.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.