Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9131
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลการเลือกซื้อเครื่องดื่มชูกำลังของผู้ใช้แรงงาน ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting energy drinks purchase decision of laborers in Mueang Chiang Mai District / คเชน เจียกขจร
Authors: คเชน เจียกขจร
Authors: คเชน เจียกขจร
Keywords: การซื้อสินค้า -- เชียงใหม่;การตลาด;เครื่องดื่มชูกำลัง;พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่;ปัจจัย
Issue Date: 2551
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ค525ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1434524
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9131
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0551kj_tpg.pdf545.4 kBAdobe PDFView/Open
agim0551kj_abs.pdf481.38 kBAdobe PDFView/Open
agim0551kj_con.pdf473.65 kBAdobe PDFView/Open
agim0551kj_ch1.pdf474.42 kBAdobe PDFView/Open
agim0551kj_ch2.pdf511.53 kBAdobe PDFView/Open
agim0551kj_ch3.pdf502.25 kBAdobe PDFView/Open
agim0551kj_ch4.pdf729.31 kBAdobe PDFView/Open
agim0551kj_ch5.pdf513.39 kBAdobe PDFView/Open
agim0551kj_bib.pdf478.05 kBAdobe PDFView/Open
agim0551kj_app.pdf527.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.