Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9131
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorคเชน เจียกขจรen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:02:18Z-
dc.date.available2014-09-17T08:02:18Z-
dc.date.issued2551en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ค525ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1434524en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9131-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551en_US
dc.subjectการซื้อสินค้า -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectเครื่องดื่มชูกำลังen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectปัจจัยen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลการเลือกซื้อเครื่องดื่มชูกำลังของผู้ใช้แรงงาน ในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting energy drinks purchase decision of laborers in Mueang Chiang Mai District / คเชน เจียกขจรen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0551kj_tpg.pdf545.4 kBAdobe PDFView/Open
agim0551kj_abs.pdf481.38 kBAdobe PDFView/Open
agim0551kj_con.pdf473.65 kBAdobe PDFView/Open
agim0551kj_ch1.pdf474.42 kBAdobe PDFView/Open
agim0551kj_ch2.pdf511.53 kBAdobe PDFView/Open
agim0551kj_ch3.pdf502.25 kBAdobe PDFView/Open
agim0551kj_ch4.pdf729.31 kBAdobe PDFView/Open
agim0551kj_ch5.pdf513.39 kBAdobe PDFView/Open
agim0551kj_bib.pdf478.05 kBAdobe PDFView/Open
agim0551kj_app.pdf527.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.