Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9023
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorธีรนันท์ ชูวีระen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:01:33Z-
dc.date.available2014-09-17T08:01:33Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ธ375ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419293en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9023-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectคลินิกเวชกรรมโรคผิวหนังen_US
dc.subjectสิวen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการรักษาสิวฝ้า จากคลินิกเวชกรรมโรคผิวหนัง ของนักศึกษาปริญญาตรี ในจังหวัดเชียงใหม่ = The Service marketing mix factors affecting the acne and blemish treatment Selection of skin medical clinic of undergraduate students in Chiang Mai Province / ธีรนันท์ ชูวีระen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0250tc_tpg.pdf193 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tc_abs.pdf248.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tc_con.pdf328.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tc_ch1.pdf356.4 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tc_ch2.pdf457.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tc_ch3.pdf328.66 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tc_ch4.pdf2.54 MBAdobe PDFView/Open
mba0250tc_ch5.pdf933.29 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tc_bib.pdf193.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0250tc_app.pdf479.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.