Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8978
Title: ปัจจัยด้านส่วนประสมการตลาดด้านการบริการที่มีผลต่อผู้ปกครองในการเลือกใช้บริการศุนย์ฝึกยิมนาสติกและการเต้นจังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affectics parents in selecting services of the Gymnastics and dancer center Chiang Mai / ฆราวัฒน์ สืบไกรสร
Authors: ฆราวัฒน์ สืบไกรสร
Authors: ฆราวัฒน์ สืบไกรสร
Keywords: ศูนย์ฝึกยิมนาสติกและการเต้นจังหวัดเชียงใหม่;การตลาด;ผู้ปกครอง -- เชียงใหม่
Issue Date: 2550
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ฆ172ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419216
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8978
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0550ks_tpg.pdf186.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0550ks_abs.pdf234.27 kBAdobe PDFView/Open
mba0550ks_con.pdf407.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0550ks_ch1.pdf222.29 kBAdobe PDFView/Open
mba0550ks_ch2.pdf336.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0550ks_ch3.pdf202.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0550ks_ch4.pdf3.04 MBAdobe PDFView/Open
mba0550ks_ch5.pdf508.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0550ks_bib.pdf161.9 kBAdobe PDFView/Open
mba0550ks_app.pdf585.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.