Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8978
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorฆราวัฒน์ สืบไกรสรen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:01:13Z-
dc.date.available2014-09-17T08:01:13Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ฆ172ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419216en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8978-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectศูนย์ฝึกยิมนาสติกและการเต้นจังหวัดเชียงใหม่en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectผู้ปกครอง -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยด้านส่วนประสมการตลาดด้านการบริการที่มีผลต่อผู้ปกครองในการเลือกใช้บริการศุนย์ฝึกยิมนาสติกและการเต้นจังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affectics parents in selecting services of the Gymnastics and dancer center Chiang Mai / ฆราวัฒน์ สืบไกรสรen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0550ks_tpg.pdf186.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0550ks_abs.pdf234.27 kBAdobe PDFView/Open
mba0550ks_con.pdf407.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0550ks_ch1.pdf222.29 kBAdobe PDFView/Open
mba0550ks_ch2.pdf336.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0550ks_ch3.pdf202.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0550ks_ch4.pdf3.04 MBAdobe PDFView/Open
mba0550ks_ch5.pdf508.96 kBAdobe PDFView/Open
mba0550ks_bib.pdf161.9 kBAdobe PDFView/Open
mba0550ks_app.pdf585.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.