Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8976
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorประพาส ชนันชนะen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:01:12Z-
dc.date.available2014-09-17T08:01:12Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว 381 ป17116ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419214en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8976-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectสินเชื่อen_US
dc.subjectธุรกิจขนาดกลาง -- ปราจีนบุรีen_US
dc.subjectธุรกิจขนาดย่อม -- ปราจีนบุรีen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลในการเลือกใช้บริการสินเชื่อของลูกค้ากับธนาคารพัฒนาวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อมแห่งประเทศไทย ศุนย์ธุรกิจปราจีนบุรี = Services marketing mixed factors affecting the use of credit services of customers of small and medium enterprise development bank of Thailand, Prachin Buri Business Center / ประพาส ชนันชนะen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0450pcc_tpg.pdf449.22 kBAdobe PDFView/Open
mba0450pcc_abs.pdf530.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0450pcc_con.pdf554.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0450pcc_ch1.pdf611.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0450pcc_ch2.pdf745.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0450pcc_ch3.pdf490.21 kBAdobe PDFView/Open
mba0450pcc_ch4.pdf2.03 MBAdobe PDFView/Open
mba0450pcc_ch5.pdf1.66 MBAdobe PDFView/Open
mba0450pcc_bib.pdf435.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0450pcc_app.pdf659.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.