Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8965
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศรัณยา อินทวงค์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:01:08Z-
dc.date.available2014-09-17T08:01:08Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ศ1711ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419198en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8965-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectไอศกรีมen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการบริโภคไอศกรีมของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers on consuming icecream in Mueang district, Chiang Mai province / ศรัณยา อินทวงค์;"Marketing mix factors affecting consumers on consuming icecream in Mueang district, Chiang Mai province"en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0550si_tpg.pdf196.1 kBAdobe PDFView/Open
agim0550si_abs.pdf192.74 kBAdobe PDFView/Open
agim0550si_con.pdf237.25 kBAdobe PDFView/Open
agim0550si_ch1.pdf237.4 kBAdobe PDFView/Open
agim0550si_ch2.pdf481.89 kBAdobe PDFView/Open
agim0550si_ch3.pdf220.87 kBAdobe PDFView/Open
agim0550si_ch4.pdf1.17 MBAdobe PDFView/Open
agim0550si_ch5.pdf865.44 kBAdobe PDFView/Open
agim0550si_bib.pdf204.02 kBAdobe PDFView/Open
agim0550si_app.pdf2.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.