Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8887
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorธีระยุทธ นิยมกูลen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:52:14Z-
dc.date.available2014-09-17T07:52:14Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 ธ3711คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1484445en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8887-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectโรงพยาบาลลานนาen_US
dc.subjectโรงพยาบาล -- ความพอใจของผู้ใช้บริการen_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.titleความพึงพอใจของผุ้รับบริการที่มีต่อส่วนประสมการตลาดบริการของแผนกผู้ป่วยในทั่วไป โรงพยาบาลลานนา จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfation towards service marketing mix of the general In-patient department at Lanna Hospital, Chiang Mai Province / ธีระยุทธ นิยมกูลen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1053tn_tpg.pdf531.14 kBAdobe PDFView/Open
mba1053tn_abs.pdf462.87 kBAdobe PDFView/Open
mba1053tn_con.pdf457.22 kBAdobe PDFView/Open
mba1053tn_ch1.pdf455.25 kBAdobe PDFView/Open
mba1053tn_ch2.pdf502.13 kBAdobe PDFView/Open
mba1053tn_ch3.pdf465.03 kBAdobe PDFView/Open
mba1053tn_ch4.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open
mba1053tn_ch5.pdf628 kBAdobe PDFView/Open
mba1053tn_bib.pdf445.98 kBAdobe PDFView/Open
mba1053tn_app.pdf1.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.