Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8702
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจเลือกใช้บริการสถาบันสอนภาษาญี่ปุ่นในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting consumer decision in selecting Japanese Language Institutes in Mueang District, Chiang Mai Province / ชนิดา สมวานิช
Authors: ชนิดา สมวานิช
Authors: ชนิดา สมวานิช
Keywords: การตลาด;ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;โรงเรียนสอนภาษา -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง;ภาษาญี่ปุ่น -- การศึกษาและการสอน
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว/ภน 381 ช153ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1401272
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8702
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0948cs_tpg.pdf278.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cs_abs.pdf213.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cs_con.pdf237.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cs_ch1.pdf169.38 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cs_ch2.pdf158.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cs_ch3.pdf147.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cs_ch4.pdf334.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cs_ch5.pdf163.66 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cs_bib.pdf138.73 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cs_app.pdf172.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.