Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8702
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชนิดา สมวานิชen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:52Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:52Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 ช153ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1401272en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8702-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectโรงเรียนสอนภาษา -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.subjectภาษาญี่ปุ่น -- การศึกษาและการสอนen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการตัดสินใจเลือกใช้บริการสถาบันสอนภาษาญี่ปุ่นในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Services marketing mix factors affecting consumer decision in selecting Japanese Language Institutes in Mueang District, Chiang Mai Province / ชนิดา สมวานิชen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0948cs_tpg.pdf278.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cs_abs.pdf213.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cs_con.pdf237.99 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cs_ch1.pdf169.38 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cs_ch2.pdf158.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cs_ch3.pdf147.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cs_ch4.pdf334.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cs_ch5.pdf163.66 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cs_bib.pdf138.73 kBAdobe PDFView/Open
mba0948cs_app.pdf172.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.