Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8606
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อลูกชิ้นปลาของผู้บริโภคในกรุงเทพมหานคร = Marketing mix factors affecting fishballs purchasing decision of consumers in Bangkok Metropolitan / เอกชัย สกาวรัตนากุล
Authors: เอกชัย สกาวรัตนากุล
Authors: เอกชัย สกาวรัตนากุล
Keywords: การตลาด;ลูกชิ้นปลา;ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
Issue Date: 2549
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549
Gov't Doc #: ว 381 อ512ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1400556
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8606
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0549es_tpg.pdf247.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0549es_abs.pdf214.7 kBAdobe PDFView/Open
mba0549es_con.pdf210.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0549es_ch1.pdf129.44 kBAdobe PDFView/Open
mba0549es_ch2.pdf147.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0549es_ch3.pdf137.67 kBAdobe PDFView/Open
mba0549es_ch4.pdf493.32 kBAdobe PDFView/Open
mba0549es_ch5.pdf188.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0549es_bib.pdf119.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0549es_app.pdf168.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.