Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8497
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อลูกค้าในการตัดสินใจซื้ออะไหล่รถยนต์ของบริษัท อิเทอร์นัลเอ็นเตอร์ไพรส์จำกัด = Marketing mix factors affecting customers decision to purchase spare parts from eternal enterprise Co.,Ltd. / นิศาชล ญาณะนนท์ |
Authors: | นิศาชล ญาณะนนท์ |
Authors: | นิศาชล ญาณะนนท์ |
Keywords: | บริษัทอิเทอร์นัลเอ็นเตอร์ไพรส์;อะไหล่รถยนต์ -- การจัดซื้อ;การตลาด;ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ |
Issue Date: | 2548 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 |
Gov't Doc #: | ว 381 น382ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1389338 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8497 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0948ny_tpg.pdf | 451.41 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ny_abs.pdf | 483.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ny_con.pdf | 537.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ny_ch1.pdf | 478.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ny_ch2.pdf | 697.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ny_ch3.pdf | 471.19 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ny_ch4.pdf | 1.94 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ny_ch5.pdf | 921.52 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ny_bib.pdf | 430.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948ny_app.pdf | 556.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.