Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8497
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อลูกค้าในการตัดสินใจซื้ออะไหล่รถยนต์ของบริษัท อิเทอร์นัลเอ็นเตอร์ไพรส์จำกัด = Marketing mix factors affecting customers decision to purchase spare parts from eternal enterprise Co.,Ltd. / นิศาชล ญาณะนนท์
Authors: นิศาชล ญาณะนนท์
Authors: นิศาชล ญาณะนนท์
Keywords: บริษัทอิเทอร์นัลเอ็นเตอร์ไพรส์;อะไหล่รถยนต์ -- การจัดซื้อ;การตลาด;ผู้บริโภค -- กรุงเทพฯ
Issue Date: 2548
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548
Gov't Doc #: ว 381 น382ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1389338
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8497
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0948ny_tpg.pdf451.41 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ny_abs.pdf483.46 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ny_con.pdf537.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ny_ch1.pdf478.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ny_ch2.pdf697.77 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ny_ch3.pdf471.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ny_ch4.pdf1.94 MBAdobe PDFView/Open
mba0948ny_ch5.pdf921.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ny_bib.pdf430.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0948ny_app.pdf556.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.