Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8477
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | สุวิจักขณ์ ปฐมวัฒนานุรักษ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:49:29Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:49:29Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ส473ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1386355 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8477 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | คอมพิวเตอร์แบบพกพา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | แล็ปท็อปคอมพิวเตอร์ -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | นักศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อคอมพิวเตอร์โน๊ตบุ๊คของนักศึกษาปริญญาโทบริหารธุรกิจมหาบัณฑิต = Marketing mix factors affecting purchasing of notebook computer by the business administration master degree students in Chiang Mai Province / สุวิจักขณ์ ปฐมวัฒนานุรักษ์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba1148sp_tpg.pdf | 178.86 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1148sp_abs.pdf | 234.21 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1148sp_con.pdf | 263.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1148sp_ch1.pdf | 245 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1148sp_ch2.pdf | 324.06 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1148sp_ch3.pdf | 222.92 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1148sp_ch4.pdf | 1.36 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1148sp_ch5.pdf | 684.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1148sp_bib.pdf | 182.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba1148sp_app.pdf | 501.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.