Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8313
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอัมพร เครือใหม่en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:48:26Z-
dc.date.available2014-09-17T07:48:26Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 อ116ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1356506en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8313-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectวัสดุและอุปกรณ์ก่อสร้าง -- ลำปางen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกซื้อวัสดุก่อสร้างในเขตเทศบาลนครลำปาง จังหวัดลำปาง = Marketing mix factors affecting consumers in purchasing construction materials in Municipal Nakorn Lampang, Lampang Province / อัมพร เครือใหม่en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0947ak_tpg.pdf464.75 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ak_abs.pdf493.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ak_con.pdf538.82 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ak_ch1.pdf488.57 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ak_ch2.pdf506.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ak_ch3.pdf489.44 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ak_ch4.pdf2.1 MBAdobe PDFView/Open
mba0947ak_ch5.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open
mba0947ak_bib.pdf434.79 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ak_app.pdf611.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.