Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8229
Title: | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกซื้อทองรูปพรรณจากร้านค้าทองรูปพรรณในเขตอำเภอบ้านแพ้ว จังหวัดสมุทรสาคร = The Marketing mix factor affecting consumers' buying decision of gold ornament from gold ornament stores in Ban Phaco District, Samut Sakhon Province / บุศรินทร์ จูงอานุภาพ |
Authors: | บุศรินทร์ จูงอานุภาพ |
Authors: | บุศรินทร์ จูงอานุภาพ |
Keywords: | การตลาด;ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร;ทอง;ร้านทอง |
Issue Date: | 2547 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 |
Gov't Doc #: | ว 380.1 บ487ป |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1353045 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8229 |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0947bj_tpg.pdf | 194.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947bj_abs.pdf | 226.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947bj_con.pdf | 289.29 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947bj_ch1.pdf | 275.69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947bj_ch2.pdf | 273.13 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947bj_ch3.pdf | 186.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947bj_ch4.pdf | 2.86 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947bj_ch5.pdf | 1.22 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947bj_bib.pdf | 157.93 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947bj_app.pdf | 332.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.