Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8229
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorบุศรินทร์ จูงอานุภาพen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:47:51Z-
dc.date.available2014-09-17T07:47:51Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว 380.1 บ487ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1353045en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8229-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- สมุทรสาครen_US
dc.subjectทองen_US
dc.subjectร้านทองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกซื้อทองรูปพรรณจากร้านค้าทองรูปพรรณในเขตอำเภอบ้านแพ้ว จังหวัดสมุทรสาคร = The Marketing mix factor affecting consumers' buying decision of gold ornament from gold ornament stores in Ban Phaco District, Samut Sakhon Province / บุศรินทร์ จูงอานุภาพen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0947bj_tpg.pdf194.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0947bj_abs.pdf226.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0947bj_con.pdf289.29 kBAdobe PDFView/Open
mba0947bj_ch1.pdf275.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0947bj_ch2.pdf273.13 kBAdobe PDFView/Open
mba0947bj_ch3.pdf186.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0947bj_ch4.pdf2.86 MBAdobe PDFView/Open
mba0947bj_ch5.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open
mba0947bj_bib.pdf157.93 kBAdobe PDFView/Open
mba0947bj_app.pdf332.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.