BA: Theses : [701] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 701
Issue DateTitleAuthor(s)
2555ส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อลูกค้าธุรกิจในการซื้อผลิตภัณฑ์น้ำมันหล่อลื่นรถจักรยานยนต์ในจังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting business customers towards purchasing motorcycle lubricants in Chiang Mai Province / กฤษดา คาแสนกฤษดา คำแสน
2555ปัจจัยที่มีผลต่อลูกค้าในอาเภอเชียงคา จังหวัดพะเยา ต่อการลงทุนในกองทุนรวมของบริษัทหลักทรัพย์จัดการ กองทุนกรุงไทย จำกัด (มหาชน) = Factors affecting customers in Chiang Kham District, Phayao Province, towards investing in mutual funds of Krung Thai asset management public company limited / เมทิวา จันทร์ทิพย์เมทิวา จันทร์ทิพย์
2555ความพึงพอใจของผู้เช่าต่อส่วนประสมการตลาดบริการ ของอินเตอร์อพาร์ทเมนท์ อาเภอสามพราน จังหวัดนครปฐม = Tenant satisfaction towards services marketing mix of inter apartment, Sam Phran District, Nakhon Pathom Province / เจิง ชาวหลงเจิง ชาวหลง
2555ปัญหาการพัฒนาคุณภาพสำนักงานบัญชีในจังหวัด เชียงใหม่ = Problems of improving quality of accounting firms in Chiang Mai Province / ภูริชญา ตาวิญโนภูริชญา ตาวิญโน
2555การพัฒนามาตรวัดภาพลักษณ์ตราสินค้าของโรงแรม = Scale development for measuring brand image of hotel / ปาริศา อิงสุวรรณปาริศา อิงสุวรรณ
2555ปัจจัยที่ส่งผลต่อความผูกพันในแบรนด์ของพนักงานโอเอซิส สปา สาขาเชียงใหม่ และสาขาลานนา = Factors affecting brand engagement of oasis spa Thailand employee : Chiangmai and Lanna Branches / อังคณา หลักฐานอังคณา หลักฐาน
2555ความสัมพันธ์ระหว่างราคาทองคาล่วงหน้าในตลาดอนุพันธ์ไทยและราคาทองคาตามประกาศของสมาคมค้าทองคาโดยวิธีโคอินทิเกรชัน = Relationship between gold futures prices in Thailand futures exchange and gold prices announced by gold traders association, by applying cointegration method / สถิตย์พงษ์ ดวงเพชรสถิตย์พงษ์ ดวงเพชร
2555ความพึงพอใจของผู้รับบริการต่อส่วนประสมการตลาดบริการของแผนกทันตกรรม โรงพยาบาลเชียงใหม่ราม = Service recipient satisfaction towards services marketing mix of dental clinic department, Chiangmai Ram Hospital / วิสุทธิ์สิตา ตัณสถิตย์วิสุทธิ์สิตา ตัณสถิตย์
2555ภาพลักษณ์การเป็นธนาคารแสนสะดวกของ ธนาคารกรุงไทย จากัด (มหาชน) = The Convenience bank image of Krungthai bank public conpamy limited / วิไลรัตน์ เกรียท่าทรายวิไลรัตน์ เกรียท่าทราย
2555ส่วนประสมการตลาดที่มีอิทธิพลต่อผู้ค้าปลีกที่ถนนคนเดินกรีนมาร์เก็ตในอาเภอเมืองเชียงใหม่ในการซื้อ เสื้อผ้าแฟชั่นสตรี = Marketing mix affecting retailers at greenmarket walking street in Mueang Chiang Mai district towards buying fashioned lady clothes / วรรษมล จายแปงวรรษมล จายแปง
2555ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อส่วนประสมการตลาด บริการของอู่ปานเซอร์วิส = Customer satisfaction towards services marketing mix of pan service garage / ระวีวรรณ พยัคฆชาติระวีวรรณ พยัคฆชาติ
2555ความพึงพอใจของผู้รับบริการต่อส่วนประสมการตลาด บริการของแผนกผู้ป่วยนอกทั่วไป โรงพยาบาลลานนา จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards services marketing mix of general outpatient department at Lanna Hospital, Chiang Mai Province / มรกต ธิยะสืบมรกต ธิยะสืบ
2555พฤติกรรมของนักท่องเที่ยวชาวไทยต่อการเที่ยววัดใน จังหวัดเชียงใหม่ = Behavior of Thai tourists towards temple tours in Chiang Mai Province / ธัญวรรณ ใจวังธัญวรรณ ใจวัง
2555ความสุขในการทางานของพนักงานระดับปฏิบัติการ ธนาคารกรุงไทย จากัด(มหาชน) สานักงานเขตเชียงใหม่ 1 = Happiness at work of operational level employees at Krung Thai Bank public company Limited, Chiangmai 1 regional office / ฐิติมารินทร์ บุญญะโรจน์ฐิติมารินทร์ บุญญะโรจน์
2555การศึกษาการปฏิบัติทางการบัญชีตามมาตรฐานการบัญชีฉบับที่ 19 เรื่องผลประโยชน์ของพนักงาน ของธนาคารพาณิชย์ไทย จดทะเบียนกลุ่มธนาคารในตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทย = A Study of accounting practices in accordance with TAS No. 19, employee benefits, of Thai Commercial banks listed in banking sector, the stock exchange of Thailand / ฉวีวรรณ จาดฤทธิ์ฉวีวรรณ จาดฤทธิ์
2555ปัจจัยที่ส่งผลต่อความผูกพันต่อแบรนด์องค์กรของ พนักงานธนาคารเพื่อการเกษตรและสหกรณ์ การเกษตรจังหวัดลาพูน = Factor affecting corporate brand engagement of bank for agriculture and agriculture cooperatives employees in Lamphum Province / พิพัฒพงศ์ ดำรงค์ภิญโญพิพัฒพงศ์ ดำรงค์ภิญโญ
2555ส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อสตรีในการซื้อเครื่องสาอางแต่งหน้าในอาเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix affecting women towards buying facial make-up cosmetics in Mueang Chiang Mai District / กมลวรรณ จักรศรีกมลวรรณ จักรศรี
2555ความพึงพอใจของลูกค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการเช่าเต็นท์ผ้าใบของห้างหุ้นส่วนจำกัด ใจสุวรรณ = Consumersatisfaction toward marketing mix factors of tent renting service of Jaisuwan Limited Partnership / สมชาย ใจสุวรรณ์สมชาย ใจสุวรรณ์
2555ปัจจัยที่มีผลต่อความผูกพันของพนักงานบริษัท เอิร์ธ ฟู๊ดส์ แมนูแฟคทอรี่ จำกัด จังหวัดสมุทรสาคร = Factors affecting engagement of employees at Earth Food Manufacturing Company Limited, Samut Sakhon Province / รัชจิฎา เสี่ยงบุญรัชจิฎา เสี่ยงบุญ
2555ความพึงพอใจของลูกค้าต่อการบริการด้านเงินฝากของธนาคาร กสิกรไทย จำกัด (มหาชน) สาขาอ้อมน้อย = Customer satisfaction towards deposit services of Kasikorn Bank Public Company Limited, Om Noi Branch / ขวัญชนก บำรุงพืชขวัญชนก บำรุงพืช
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 40 of 701