Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21331
Title: | การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้บริโภคในอาเภอเมืองเชียงใหม่ในการเลือกซื้อน้าดื่มบรรจุขวด = Marketing communication affecting decision of consumers in Mueang Chiang Mai District towards purchasing bottled drinking water / ชัยณรงค์ ทองต้น |
Authors: | ชัยณรงค์ ทองต้น |
Authors: | ชัยณรงค์ ทองต้น |
Keywords: | การสื่อสารทางการตลาด -- เชียงใหม่;การตลาด;พฤติกรรมผู้บริโภค |
Issue Date: | 2555 |
Publisher: | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 |
Gov't Doc #: | ว/ภน 659.1 ช116ก |
URI: | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1525994 http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21331 |
Appears in Collections: | BA: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba30955ct_tpg.pdf | 1.33 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ct_abs.pdf | 1.37 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ct_con.pdf | 2.85 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ct_ch1.pdf | 1.35 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ct_ch2.pdf | 1.73 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ct_ch3.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ct_ch4.pdf | 42.41 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ct_ch5.pdf | 5 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ct_bib.pdf | 406.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ct_app.pdf | 3.9 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.