Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/21331
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ชัยณรงค์ ทองต้น | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-18T06:55:29Z | - |
dc.date.available | 2014-09-18T06:55:29Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 659.1 ช116ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1525994 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/21331 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | การสื่อสารทางการตลาด -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค | en_US |
dc.title | การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้บริโภคในอาเภอเมืองเชียงใหม่ในการเลือกซื้อน้าดื่มบรรจุขวด = Marketing communication affecting decision of consumers in Mueang Chiang Mai District towards purchasing bottled drinking water / ชัยณรงค์ ทองต้น | en_US |
dc.type | วิทยานิพนธ์ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Theses |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba30955ct_tpg.pdf | 1.33 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ct_abs.pdf | 1.37 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ct_con.pdf | 2.85 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ct_ch1.pdf | 1.35 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ct_ch2.pdf | 1.73 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ct_ch3.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ct_ch4.pdf | 42.41 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ct_ch5.pdf | 5 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ct_bib.pdf | 406.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba30955ct_app.pdf | 3.9 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.