Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 66 (Search time: 0.016 seconds).
previous
1
2
3
4
...
7
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2550
พฤติกรรมของผู้บริโภคต่อการซื้อผลิตภัณฑ์กาแฟคั่วดอยคำในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumer's purchasing behavior towards Doi Kham Coffee product in Mueang district, Chiang Mai province / มณฑลี สุรพันธ์พิชิต
มณฑลี สุรพันธ์พิชิต
2550
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการบริโภคไอศกรีมของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers on consuming icecream in Mueang district, Chiang Mai province / ศรัณยา อินทวงค์;"Marketing mix factors affecting consumers on consuming icecream in Mueang district, Chiang Mai province"
ศรัณยา อินทวงค์
2548
การทดสอบผลิตภัณฑ์ชาลำไยของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Product testing of consumers towards Longan Tea product in Mueang District, Chiang Mai province / ปรารถนา บุตรวงศ์
ปรารถนา บุตรวงศ์
2549
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อพืชผักเมืองหนาวของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers on purchasing temperate vegetable in Mueang district, Chiang Mai / ธนัท โชคชาญสิริ;"Marketing mix factors affecting consumers on purchasing temperate vegetable in Mueang district, Chiang Ma"
ธนัท โชคชาญสิริ
2550
กระบวนการตัดสินใจซื้อยางรถยนต์นั่งส่วนบุคคลของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Consumer decision making process for passenger car's tires Mueang District, Chiang Mai Province / ศิรประภา ไพรินทร์
ศิรประภา ไพรินทร์
2548
การรับรู้ตำแหน่งทางการตลาดของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ ที่มีต่อผลิตภัณฑ์ชาเขียวพร้อมดื่ม = Consumer's perception of market positions of ready to drink Green Tea in Mueang District, Chiang Mai province / ธีรนุช โอภาพงพันธ์
ธีรนุช โอภาพงพันธ์
2547
ทัศนคติและปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการซื้อบะหมี่กึ่งสำเร็จรูปตรามาม่าของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Attitudes and marketing mix factors affecting the purchasing of Mama brand instant noodle of customers in Mueang District, Chiang Mai Province / ปิยะนารี สิงห์เชื้อ
ปิยะนารี สิงห์เชื้อ
2554
ปัจจัยด้านการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อน้ำเสาวรสตราใบธงของผุ้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing factors affecting decision on purchasing bitoung brand passion fruit juice of consumers in Mueang Chiang Mai District / พิมพ์ชนก กล้าทำ
พิมพ์ชนก กล้าทำ
2552
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์บำรุงผิวหน้าของเด็กหญิงก่อนวัยรุ่นในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix fractors affecting decision of female tweens towards purchasing facial care products in Mueang Chiang Mai District / วรรธิดา ชัยญาณะ
วรรธิดา ชัยญาณะ
2550
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์เบเกอรี่ของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer purchasing decision of bakery products in Mueang district, Chiang Mai / น่ารัก ตันเสนีย์;"Marketing mix factors affecting consumer purchasing decision of bakery products in Mueang district, Chiang Ma"
น่ารัก ตันเสนีย์
Discover
Author
1
ณรงศักดิ์ ศุพิรัตน์วนิช
1
ณัฐพร จ่าหมื่นไวย์
1
ดนุ สถิตเมธากุล
1
ดลกร บุญติ
1
ตุลเกตุ บุญถนอม
1
ทรงกลด อัศวมงคลพันธุ์
1
ทวีศักดิ์ คล่องวัฒนกิจ
1
ทัชชา เอื้องไพโรจน์
1
ธนัท โชคชาญสิริ
1
ธิดารัตน์ เอี่ยมศิริรักษ์
.
< previous
next >
Subject
29
การตลาด
9
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อ...
3
การจัดการตลาด
2
การตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
2
กาแฟ -- การจัดซื้อ
2
น้ำผลไม้ -- การตลาด
2
พฤติกรรมผู้บริโภค
2
สบู่
2
เบเกอรี
1
กล้องถ่ายรูปดิจิตอล
.
next >
Date issued
1
2555
13
2554
4
2552
4
2551
18
2550
17
2549
8
2548
1
2547