Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-6 of 6 (Search time: 0.013 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2555
พฤติกรรมผู้บริโภคในการซื้อวัสดุสร้างในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Consumer behavior towards purchasing construction materials in Mueang Chiang Mai District / รชฏ ตันวิระ
รชฎ ตันวิระ
2554
ความพึงพอใจของลูกค้าที่มีต่อส่วนประสมการตลาดของร้านจำหน่ายวัสดุก่อสร้าง เกียรติกมลพาณิชย์ อำเภอสารภี จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards marketing mix of Kietkamon Panit Construction Material Store in Saraphi District, Chiang Mai Province / เปรมกมล เจริญมั่นคงวงศ์
เปรมกมล เจริญมั่นคงวงศ์
2551
ปัจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลผลต่อการตัดสินใจซื้อวัสดุก่อสร้างที่ร้านค้าสมัยใหม่ของผู้บริโภคในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting consumers buying decision of construction materials and equipment at modern trade in Mueang Samut Sakhon District / ยุวพร พึงพิพัฒน์
วัชรินทร์ กิติพฤฒิพันธุ์
2552
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีอิทธิพลต่อผู้ซื้อในการเลือกซื้อวัสดุก่อสร้างประเภทไม้ฝาสังเคราะห์ในอำเภอสันทราย จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting buyers decision towards selection fibre siding board in Amphoe Sansai Chiang Mai District / สุธีร์ ตรีวัชรารัตน์
สุธีร์ ตรีวัชรารัตน์
2552
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกใช้พื้นไม้จริงสำเร็จรูปในงานก่อสร้างของผู้รับเหมา ในจังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting contractor decision in choosing ready-made floor wood in Samut Sakorn / ณัฏฐวุฒิ จันทร์เจ้าฉาย
ณัฏฐวุฒิ จันทร์เจ้าฉาย
2551
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกร้านวัสดุก่อสร้างของลูกค้าในอำเภอบางสะพาน จังหวัดประจวบคีรีขันธ์ = Marketing mix factors affecting customer selection of construction material shops in Bang Saphan District, Prachuap Khiri Khan Province / สิทธา เจียมพานทอง
สิทธา เจียมพานทอง
Discover
Author
1
ณัฏฐวุฒิ จันทร์เจ้าฉาย
1
รชฎ ตันวิระ
1
วัชรินทร์ กิติพฤฒิพันธุ์
1
สิทธา เจียมพานทอง
1
สุธีร์ ตรีวัชรารัตน์
1
เปรมกมล เจริญมั่นคงวงศ์
Subject
3
การจัดการตลาด
2
ผู้บริโภค -- สมุทรสาคร
2
วัสดุและอุปกรณ์ก่อสร้าง -- การจัด...
1
การตลาด
1
ความพอใจของผู้บริโภค
1
ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอสันทราย
1
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อ...
1
ลูกค้า -- ประจวบคีรีขันธ์. อำเภอบ...
Date issued
1
2555
1
2554
2
2552
2
2551