Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
BA: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 10 (Search time: 0.006 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2555
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อแพทย์โรงพยาบาลในอำเภอเมืองพิษณุโลกในการสั่งใช้ยาเม็ดลดระดับน้ำตาลในเลือดในผู้ป่วยโรคเบาหวานชนิดที่ 2 = Marketing mix factors affecting physicians in Mueang Phitsanulok district towards prescribing oral hypoglycemic agents for Type 2 diabetes mellitus patients / พัชรินทร์ มายัง
พัชรินทร์ มายัง
2555
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกสถานบริการทางทันตกรรมในเขตบางแค กรุงเทพมหานคร = Services marketing mix factors affecting customers towards selecting dental services in Khet Bangkhae, Bangkok / พิมล รัตนวิจิตร
พิมล รัตนวิจิตร
2555
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดบริการที่มีผลต่อการตัดสินใจของลูกค้าในการใช้บริการสินเชื่อของบริษัทสินเชื่อส่วนบุคคลภายใต้การกำกับธนาคารแห่งประเทศไทยในอำเภอเมืองลำพูน = Services marketing mix factors affecting customer decision towards using loan services of personal loan companies under monitoring of Bank of Thailand in Mueang Lumphun District / สิริพร ปวนคำมา
สิริพร ปวนคำมา
2555
ความพึงพอใจของลูกค้าเงินเชื่อต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดของบริษัท นพดลพานิช จำกัด = Credit customer satisfaction towards marketing mix factors of Nopadol Panich company Limited / วิไลวรรณ บุญมาก
วิไลวรรณ บุญมาก
2555
ปัจจัยที่มีผลต่อผู้เช่าในการเลือกหอพัก ในอำเภอฝาง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting tenants towards choosing residences in Amphoe Fang, Changwat Chiang Mai / สิทธิพงษ์ วันเพ็ญ
สิทธิพงษ์ วันเพ็ญ
2555
ความพึงพอใจของผู้เช่าพื้นที่ต่อส่วนประสมการตลาดบริการของศูนย์การค้า เซ็นทรัลพลาซา เชียงใหม่แอร์พอร์ต = Tenant satisfaction towards services marketing mix of Central Plaza Chiang Mai Airport / เกียรติพงษ์ มูลโพธิ์
เกียรติพงษ์ มูลโพธิ์
2555
ความพึงพอใจของร้านค้าต่อปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการของบริษัทเดอเบล จำกัด สาขาอุดรธานี = Wholesaler satisfaction towards services marketing mix factors of Durbell Company Limited, Udon Thani Branch / อภิสิทธิ์ สุวรรณเทน
อภิสิทธิ์ สุวรรณเทน
2555
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อกันชนรถยนต์บรรทุกส่วนบุคคลเพื่อการพาณิชย์ของลูกค้าในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = The Marketing mix factors affecting decision making on the purchase of personal pick-up truck bumpers for commercial purposes of the customers in Mueang Chiang Mai District / เกวลิน สวัสดิ์รักษ์พงศ์
เกวลิน สวัสดิ์รักษ์พงศ์
2555
ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อลูกค้า ในการเลือกผู้ให้บริการด้านการจัดการบ้านพัก ตากอากาศในจังหวัดภูเก็ต = Service marketing mix factors affecting customers towards choosing vacation home management providers in Phuket Province / ธนกฤต เสกจินดา
ธนกฤต เสกจินดา
2555
ส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้บริโภคในการเลือกร้านเช่าชุดแต่งงานในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Services marketing mix affecting consumers towards selecting wedding gown rental shops in Chiang Mai District / นุชนันท์ สมสุข
นุชนันท์ สมสุข
Discover
Author
1
ธนกฤต เสกจินดา
1
นุชนันท์ สมสุข
1
พัชรินทร์ มายัง
1
พิมล รัตนวิจิตร
1
วิไลวรรณ บุญมาก
1
สิทธิพงษ์ วันเพ็ญ
1
สิริพร ปวนคำมา
1
อภิสิทธิ์ สุวรรณเทน
1
เกวลิน สวัสดิ์รักษ์พงศ์
1
เกียรติพงษ์ มูลโพธิ์
.
next >
Subject
1
บ้านพักตากอากาศ -- ภูเก็ต
1
พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อ...
1
ฟัน -- การดูแลและสุขวิทยา
1
ยา -- การจัดซื้อ
1
รถบรรทุก -- การตลาด
1
รถบรรทุก -- เชียงใหม่
1
ศูนย์การค้า -- เชียงใหม่
1
ศูนย์การค้า เซ็นทรัลพลาซา เชียงให...
1
สถานพยาบาล -- กรุงเทพฯ
1
สินเชื่อ -- การตลาด
.
< previous
next >