Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8934
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อลูกค้า ในการเลือกผู้ให้บริการด้านการจัดการบ้านพัก ตากอากาศในจังหวัดภูเก็ต = Service marketing mix factors affecting customers towards choosing vacation home management providers in Phuket Province / ธนกฤต เสกจินดา
Authors: ธนกฤต เสกจินดา
Authors: ธนกฤต เสกจินดา
Keywords: บ้านพักตากอากาศ -- ความพอใจของผู้ใช้บริการ;บ้านพักตากอากาศ -- ภูเก็ต;การจัดการตลาด
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว 658.8 ธ151ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1526645
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8934
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba30855ts_tpg.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open
mba30855ts_abs.pdf978.98 kBAdobe PDFView/Open
mba30855ts_con.pdf1.87 MBAdobe PDFView/Open
mba30855ts_ch1.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open
mba30855ts_ch2.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open
mba30855ts_ch3.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open
mba30855ts_ch4.pdf15.97 MBAdobe PDFView/Open
mba30855ts_ch5.pdf5.48 MBAdobe PDFView/Open
mba30855ts_bib.pdf424.28 kBAdobe PDFView/Open
mba30855ts_app.pdf2.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.